loading...
آگهی استخدام
دانا بازدید : 34 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

🌱🌲🌲فال چوب🌲🌲🌱

 

🌱سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹🌱

 

#🌱#فروردین

💚ای صاحب فال قافله زندگی تان به مقصد ارزشمندی خواهد رسید. شرط موفقیت شما این است که معنویت، محور زندگی تان باشد. به یاد داشته باشید از وابستگی بیش از حد در زندگی بپرهیزید و به صفات انسانی و اخلاقی در زندگی بها دهید. انشاءالله موفق می شوید.

 

#🌱#اردیبهشت

💚ای صاحب فال بشارت باد بر شما که به زودی خبر بسیار خوش به شما می رسد، همان که مدت هاست منتظر آن بوده اید. آنان که با شما مخالف بوده اند سرافکنده می شوند و از شما عذرخواهی می کنند. تنها شرط موفقیت شما این است که به وعده هایتان عمل کنید و زیر عهد و پیمان خود نزنید.

 

#🌱#خرداد

💚ای صاحب فال گویا شما مشکلی دارید که برای حل آن دچار نگرانی شده اید. صادقانه و منطقی به اعمال خود نظر بیندازید و به تحیل آن بپردازید و با افراد دانا و عاقل مشورت کنید تا علت دست نیافتن به موفقیت را دریابید. انشاءالله با رفع موانع به خواسته خود دست خواهید یافت.

 

#🌱#تیر

💚ای صاحب فال کمی مهربان تر و با نرمی بیشتر با اطرافیانتان رفتار کن. با آنها گفتگو کن و از درد دل و ناراحتی آنها آگاه شو. بکوش تا زندگی ات اصلاح شود. لغزش های گذشته را تکرار نکن. از تجارب دیگران استفاده کن تا مسیری را که انتخاب کرده ای بتوانی به سلامت به پایان برسانی انشاءالله.

 

#🌱#مرداد

💚ای صاحب فال خدای بزرگ شما را انسانی خوشبخت آفریده است زیرا تمام امکانات لازم و وسایل پیشرفت و ترقی در اختیار تو نهاده است و شما باید قدر آن را بدانید و از آنها در جهت مثبت استفاده کنی. باید هرچه توان داری برای کمک به اطرافیانت به کار بگیری زیرا تو با شادی دیگران آرامش داری.

 

#🌱#شهریور

💚ای صاحب فال مژده باد شما را، سخن از وصال محبوب برای شماست و پیام دیدار برای شما آمده است. سعی کن هرچه که در توان داری برای تقویت اخلاقی و بخشندگی خود به کار بگیری. از خطاهای دیگران درگذر و آن را کوچک شمار. غصه و ناراحتی به دل خودت راه نده و مطمئن باش که به زودی به وصال یار نزدیک خواهی شد. سعی کن در پی یک زندگی سالم باشی. انشاءالله.

 

#🌱#مهر

💚ای صاحب فال بشارت باد شما را که خوشبختانه خبر از مژده ای بسیار خوب و خبری شادمانه برای شما در پیش است. می توانید از این موقعیتی که برای شما در آینده نزدیک پیش می آید استفاده نمایید و همت عالی را به کار گیرید تا آینده خوبی در پیش رو داشته باشید.

 

#🌱#آبان

💚ای صاحب فال، شما خرد را توشه ی راه زندگی تان قرار داده اید. بنابراین لغزش های گذشته و تجربه های قبلی را فراموش نکنید و تعادل داشته باشید. در هیچ یک از مراحل زندگی ات از خداوند غافل مشو. زیرا یاد آن آرام بخش جسم و روح است. مشکلی در زندگی ات داری. باید به خداوند توکل کنی و صبر را پشتوانه راهت قرار دهی. به امید حضرت حق گرفتاریت حل می شود.

 

#🌱#آذر

💚ای صاحب فال هرگز به چیزهای گذرای دنیوی دل مبند تا ثانیه های زندگی ات را از دست ندهی. هر اتفاقی که برایت رخ می دهد باید از آن سربلند بیرون آیی و تحملت را افزایش دهی. باید همیشه به خودت متکی باشی و هیچگاه دستت را جلوی دیگران دراز نکنی. به هر حال منتظر دو یا سه آزمایش سخت باش. انشاءالله به موفقیت دست خواهی یافت.

 

#🌱#دی

💚ای صاحب فال قبل از انجام هر کاری باید درمورد آن فکر و تحقیق کنید و تمامی ابعاد آن را بسنجید تا به یک نتیجه مطلوب و پخته دست یابید. خانواده ات بهترین راهنمای تو هستند. اینک لحظه انتخاب است.

 

#🌱#بهمن

💚ای صاحب فال در زندگی ظاهری یا معنوی شما چیزی به وقوع پیوسته که شما از آن شرمنده هستید و طالب آن هستید که به شرایط قبلی بازگردید. این کمال انسان است که نادم و پشیمان از خطای خود باشد و طالب پوزش از دیگران و به ویژه توبه به درگاه خداوند. شما سفری در پیش دارید که به تغییر نگاهتان در زندگی منجر شده و به بهبودی شرایط شما و سهولت آن کمک می کند.

 

#🌱#اسفند

💚ای صاحب فال شما برای آنچه در ذهن خود می پرورانید تلاش فراوانی می کنید تا آرزویت تحقق یابد. قدرشناس محبت دوستانت باش که تو را کمک و یاری می کنند. دوست خوب به منزله لباس مناسب است که عیب ها را می پوشاند و این شانس شامل حال شما شده است. برای آنکه از چشم زخم در امان بمانید «وان یکاد» همراه داشته باشید و همواره به یاد خدا باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 2,940
  • بازدید کلی : 11,168